Isnin, 2 Mac 2009

perjalanan hidup

Aku Muhammad Syazman Bin Che Ramly dilahirkan pada 1988 bulan 11, skg ni aku da berumur 21 tahun. aku merupakan manusia yang mempunyai background beragama (lebih kurangla kalu ckp bkn kang pun payah gak). ayah aku meninggal pada tahun 1989 bulan 2, time tu umoq aku 2 bulan 1/2, kocik lagi baru lepas pantang..kadang2 terdetik kat hati ni sedih org lain ada ayah tapi aku takdak, tapi bila fikirkan itu semua daripada Allah..ujian, tapi x per aku pun akan menjejaki ayah aku juga tapi bile lum tau lagi, hidup tetap perlu diteruskan...aku ingat wasiat atau pesanan ayah aku supaya menjadi seorang tahfiz yang berjaya, hafal quran sudah, aku ni dikira Al-habis lum lagi Al-Hafiz coz banyak yang aku kena cover, uuuuuuuuuuuuu sedih tue..skg aku study kat international islamic college..aku ceburi sains islam kontemporari...kwan2 kat sini hebat2 gak (espscially bdk2 course aku la)..aku anak yang last daripada 8 orang adik beradik...aku rasa itu untuk pengenalan diri aku, apo2 hal nak tanya, tanyo la kat comment eh, ahaks :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan